חשיבות השתלות שיניים - בזאל קליניק

השתלת שיניים כאבים

לעבור השתלת שיניים ללא כאבים

רבים בציבור חוששים מפני טיפול השתלת שיניים כואב, ארוך ולא נעים. חששות אלו מבוססים על סיפורים של אחרים או על ניסיון אישי לא מוצלח. ואולם, חשוב לדעת שהשתלת שיניים עם כאבים אינם כורח המציאות וניתן בהחלט לבצעם באופן יעיל ומהיר ללא כאב, או כמעט לא כאב. אלו הן השתלות שיניים ללא כאבים כפי שאנו במרכז להשתלה בזאלית מיישמים, עם כל הניסיון, האמצעים והצוות הרפואי לביצוען המוצלח.

לא חייבים לסבול בשביל בריאות השיניים

למרבה הצער, לא מעט אנשים דוחים השתלות שיניים ובכך מחמירים את מצב בריאותם ופוגמים באיכות חייהם, עקב הפחד מהכאב שכרוך בהן. חשוב להבין כי בימינו בזכות התקדמות ענף רפואת השיניים והטכנולוגיה, חששות אלו לא חייבים להיות מוצדקים. לאור ניסיון רב שנים בתחום ושיטות מתקדמות עם הדמיות ממחושבות, אנו מבצעים השתלות באופן מהיר ויעיל, תוך מזעור למינימום של רמות סבל, כאב ואי נוחות. ההליכים הללו מאפשרים לבצע השתלות שיניים גם ביום אחד גם עבור מטופלים חסרי עצם, ולצאת בתום הטיפול עם שיניים קבועות זמניות שיוחלפו תוך פרק זמן קצר בשיניים הסופיות.

הפחד מהכאב שבהשתלות שיניים

הפחד מכאב גורם ללא מעט אנשים לוותר או לדחות את ההשתלה, דבר המוביל לפגם אסטטי שמערער את התדמית העצמית של האדם, ומהווה גם בעיה בריאותית המקשה בתפקוד יומיומי כמו אכילה. עם הזמן גם נגרמות דלקות ובעיות רפואיות סבוכות. במרפאת השיניים שלנו מודעים לתופעה זו ודואגים להעניק לכל מטופל יחס אישי בהכנה להליך הרפואי, תוך התאמתו למצבו הרפואי של המטופל וחששותיו. בנוסף, ההליך הדנטאלי מבוצע על ידי רופא מומחה בהשתלות עם שיטות טיפול  עכשוויות נטולות כאב.

טיפול ללא כאב

היכולת שלנו לצמצם את רמת הכאב למינימום ואף לבטלו נובעת ממספר גורמים עיקריים:

• הליך מהיר – במקום לסבול מהליך השתלת שייניים כואב וארוך, שיכול להימתח גם על פני חודשים רבים, אנו מספקים הליך מתקדם, איכותי ויעיל שיכול להסתכם גם בטיפול אחד. בנוסף, הטיפולים שלנו כרוכים בהליך החלמה מהיר וקצר במיוחד.
  • טיפול מדויק – ניסיון רב שנים לצד הכשרה עדכנית וציוד מתקדם וממוחשב, מאפשרים לנו לבצע השתלות שיניים ללא כאבים ברמת דיוק אופטימאלית, ובהתאמה מלאה למאפייני פה, לסת ושיניים. רמת הדיוק מושגת במהירות עם מינימום מדידות וללא צורך בטיפולים חוזרים.
  • אמצעי הרדמה יעילים – אצלנו תוכלו לבצע השתלות שיניים ברמות הרדמה שונות, המונעות תחושת כאב במהלך הטיפול, החל בהרדמות מקומיות, דרך טשטוש עמוק ועד להרדמה מלאה.
  • שיטות טיפול מתקדמות מאפשרות לנו לוותר על הליכים ארוכים, סבוכים וכואבים, כמו הרמת סינוס או השתלת עצם.

להשתלת שיניים ללא כאב

להשתלת שיניים ללא כאב וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא ללא עלות או מחויבות, צרו קשר עם “המרכז להשתלה בזאלית” בטלפונים 8341* או 03-6298719.