השתלת עצם לקראת השתלת שיניים - בזאל קליניק

השתלת שיניים בהרדמה מלאה

לוותר על הסבל ולייעל הליכים עם השתלת שיניים בהרדמה מלאה

במרפאת השיניים המובילה “המרכז להשתלה בזאלית” מעבר לביצוע ניתחי שיניים מורכבים כגון השתלה בזאלית, מתמחים גם בביצוע השתלת שיניים בהרדמה מלאה. מדובר בהרדמות בטוחות ומבוקשות עבור טיפולי שיניים, המאפשרות ביצוע מהיר של הליכים דנטאליים כירורגיים ללא תחושת כאב, ועם אחוזים גבוהים מאוד של הצלחה. בנוסף, אנו מבצעים הרדמה בטשטוש ורידי (סדציה), בה המטופל אינו חש בכאבים או בזמן החולף, אך הינו ערני לאורך ההליך.

למי מיועדים טיפולי שיניים עם הרדמה מלאה

השתלות שיניים בהרדמה כללית המבוצעות באופן מקצועי ובטוח במרפאה שלנו, מיועדות בעיקר למקרים ולמטופלים הבאים:

• השתלות שיניים מורכבות – מדובר במטופלים הנדרשים לעבור סדרה ארוכה של השתלות עבור מספר רב של שיניים, או במקרים מורכבים של השתלות מורכבות כמו הרמת סינוס או עצם. במקרים אלו בוחרים לקצר את ההליכים ליום אחד בעזרת שימוש בהרדמה מלאה. בחירה זו מאפשרת לבצע בפעם אחת, במהירות וביעילות, מספר רב של פעולות וטיפולים דנטאליים ולחסוך למטופל את הכאב, הסבל והטרחה שבטיפול ממושך.
  • חרדת טיפולי שיניים – יש לא מעט אנשים הסובלים מחרדת טיפולי שיניים ועקב כך מזניחים את היגיינת הפה שלהם, דבר המוביל להתדרדרות במצבם הדנטאלי. חרדה זו לרוב מגיעה מחוסר יכולת להתמודד עם אי הנוחות, הסבל והכאב שבטיפולי השיניים. ואולם, באמצעות הרדמה מלאה ניתן מענה יעיל ושלם לבעיה זו, מאחר שהמטופלים לא מודעים לטיפול המתבצע ואינם חשים כאב במהלכו.
  • ילדים – טיפולי שיניים בהרדמה מלאה מתאימים גם לפעוטות וילדים שאינם בוגרים דיים לשבת מבלי לזוז על כיסא רופא השיניים ולהישמע להוראותיו.
  • מקרים נוספים – טיפולי שיניים בהרדמה מלאה מתאימים גם למטופלים הסובלים ממגבלה פיזית ומנטאלית, כמו שיתוק מוחין או אוטיזם, המקשה עליהם לעבור השתלות שיניים תחת הרדמה מקומית. כמו כן, הרדמות מלאות מיועדות עבור מטופלים שהינם אלרגיים להרדמות מקומיות, ועבור מטופלים הסובלים מבעיות בריאותיות מערכתיות כוללות כדוגמת מחלות ריאה או לב.

סוגי הרדמות מלאות

חשוב לדעת כי סוג ומאפייני ההרדמה המלאה אינו אחיד ומשתנה בחומריו, מינוניו ואופן החדרתו בהתאם לנתונים האישיים של כל מטופל. הנתונים כוללים בין היתר את גיל הטופל, מצב השיניים שלו ובריאותו הכללית. ההחלטה על אופן מתן הרדמה מלאה הינה באחריותו של הרופא המרדים שמלווה את ההליך החל משלב הבדיקות, הכנת המטופל להליך, וליווי לכול אורך טיפול השיניים ולאחריו בחדר ההתאוששות. בין היתר, הרופא יקבע את אופן מתן חומר ההרדמה שיכול להיות מדרכי הנשימה בעזרת מסכת גז מרדים, או עם צינור לקנה הנשימה. בנוסף, ההרדמה יכולה להינתן ישירות לווריד המטופל על ידי עירוי הנספג במערכת כלי הדם והשומנים. יש לציין כי במרפאתנו מבוצעת במקרים רבים גם הרדמה בטשטוש ורידי, המכונה סדציה. בשיטה זו נשמרת ערנות המטופל במהלך הטיפול, אך הוא אינו מודע לכאבים או לחלוף הזמן.

השתלת שיניים בהרדמה מלאה

להזמנת תור עבור השתלת שיניים בהרדמה מלאה ולקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר ללא עלות או מחויבות, צרו קשר עם המרכז להשתלה בזאלית בטלפונים 077-9979815 או 077-9979815.